Filtros : "QUALIDADE TOTAL (GERENCIAMENTO)" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Brazilian Journal of Operations & Production Management. Unidade: EESC

    Subjects: QUALIDADE TOTAL (GERENCIAMENTO), ESTUDO DE CASO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARPINETTI, Luiz Cesar Ribeiro e GEROLAMO, Mateus Cecílio e OIKO, Olívia Toshie. An investigation of improvement and change management practices in a Brazilian based company. Brazilian Journal of Operations & Production Management, v. 2, n. 2, p. 59-74, 2005Tradução . . Disponível em: http://abepro.org.br/bjopm/index.php/bjopm/article/view/BJV2N2_2005_P4. Acesso em: 27 maio 2024.
    • APA

      Carpinetti, L. C. R., Gerolamo, M. C., & Oiko, O. T. (2005). An investigation of improvement and change management practices in a Brazilian based company. Brazilian Journal of Operations & Production Management, 2( 2), 59-74. Recuperado de http://abepro.org.br/bjopm/index.php/bjopm/article/view/BJV2N2_2005_P4
    • NLM

      Carpinetti LCR, Gerolamo MC, Oiko OT. An investigation of improvement and change management practices in a Brazilian based company [Internet]. Brazilian Journal of Operations & Production Management. 2005 ; 2( 2): 59-74.[citado 2024 maio 27 ] Available from: http://abepro.org.br/bjopm/index.php/bjopm/article/view/BJV2N2_2005_P4
    • Vancouver

      Carpinetti LCR, Gerolamo MC, Oiko OT. An investigation of improvement and change management practices in a Brazilian based company [Internet]. Brazilian Journal of Operations & Production Management. 2005 ; 2( 2): 59-74.[citado 2024 maio 27 ] Available from: http://abepro.org.br/bjopm/index.php/bjopm/article/view/BJV2N2_2005_P4
  • Source: Business Process Management Journal. Unidade: EESC

    Assunto: QUALIDADE TOTAL (GERENCIAMENTO)

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARPINETTI, Luiz Cesar Ribeiro e BUOSI, Thiago e GERÓLAMO, Mateus Cecílio. Quality management and improvement: a framework and a business-process reference model. Business Process Management Journal, v. 9, n. 4, p. 543-554, 2003Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/14637150310484553. Acesso em: 27 maio 2024.
    • APA

      Carpinetti, L. C. R., Buosi, T., & Gerólamo, M. C. (2003). Quality management and improvement: a framework and a business-process reference model. Business Process Management Journal, 9( 4), 543-554. doi:10.1108/14637150310484553
    • NLM

      Carpinetti LCR, Buosi T, Gerólamo MC. Quality management and improvement: a framework and a business-process reference model [Internet]. Business Process Management Journal. 2003 ; 9( 4): 543-554.[citado 2024 maio 27 ] Available from: https://doi.org/10.1108/14637150310484553
    • Vancouver

      Carpinetti LCR, Buosi T, Gerólamo MC. Quality management and improvement: a framework and a business-process reference model [Internet]. Business Process Management Journal. 2003 ; 9( 4): 543-554.[citado 2024 maio 27 ] Available from: https://doi.org/10.1108/14637150310484553
  • Unidade: FFLCH

    Subjects: QUALIDADE TOTAL (GERENCIAMENTO), SERVIÇOS, DICIONÁRIOS, TERMINOLOGIA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVA, Manoel Messias Alves da. Dicionário terminológico da gestão pela qualidade total em serviços. 2003. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2003. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/8/8142/tde-08102003-141220/. Acesso em: 27 maio 2024.
    • APA

      Silva, M. M. A. da. (2003). Dicionário terminológico da gestão pela qualidade total em serviços (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/8/8142/tde-08102003-141220/
    • NLM

      Silva MMA da. Dicionário terminológico da gestão pela qualidade total em serviços [Internet]. 2003 ;[citado 2024 maio 27 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/8/8142/tde-08102003-141220/
    • Vancouver

      Silva MMA da. Dicionário terminológico da gestão pela qualidade total em serviços [Internet]. 2003 ;[citado 2024 maio 27 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/8/8142/tde-08102003-141220/

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024